Etický kodex má společnost Zedníci a dělníci s r.o. (DaZ) zpracován jako jeden ze svých standardů, ale není obecně závazným právním předpisem, ani nenahrazuje vnitřní předpisy společnosti.
Společnost DaZ přijímá tento etický kodex jako soubor základních hodnot a přístupu k podnikání, kterým se řídí při výkonu své podnikatelské činnosti a očekává od svých obchodních partnerů stejný přístup.
- Respektování zákonů dané země
- Úcta a důvěra vůči nadřízeným i kolegům
- Maximální vstřícnost vůči zákazníkovi
- Závazek mlčenlivosti vzhledem k interním informacím
- Jednání v zájmu firmy a její dobré pověsti
- Vztah k zaměstnancům
V oblasti obchodu:
- v obchodní soutěži jednat svobodně v mezích mezinárodně uznávaných pravidel poctivého obchodu;
- svými postoji a chováním v obchodních vztazích vytvářet atmosféru důvěry a korektnosti;
- distancovat se od jakéhokoli poskytování výhod nebo odměn potenciálním zákazníkům, veřejným orgánům, veřejným zařízením nebo jiným zástupcům takovýchto orgánů, které nejsou v souladu se zákony nebo s dobrými obchodními mravy;
- DaZ vystupuje vůči své konkurenci v oboru čestně, ale rázně, nepoškozuje pověst konkurence ani jejich představitelů.
- DaZ požaduje v případě zprostředkování práce do České republiky zahraničním subjektem dodržování sjednaných cenových podmínek. Nedodržení sjednaných podmínek a překročení sjednaných cen, či neoprávněné účtování vede k okamžitému ukončení spolupráce se všemi právními a morálními důsledky pro Zprostředkovatele.
V oblasti naplňování požadavků právního řádu jako minima etiky:
- považovat dodržování zákona za základní předpoklad vytváření příznivého podnikatelského prostředí jak u svých organizací, tak i u obchodních partnerů;
- vytvářet image svých organizací a svého podnikání na odpovědnosti, důvěryhodnosti, spolehlivosti a zákonném jednání;
- důsledně plnit uzavřené smlouvy, ujednání a závazky;
považovat platební morálku za osu obchodních vztahů a základ zdravého podnikatelského prostředí.
- Ve vztahu k obchodním partnerům:
- zacházet spravedlivě se všemi obchodními partnery, pěstovat s nimi dobré vztahy a respektovat jejich práva;
- při obchodním styku důsledně aplikovat principy korektnosti, otevřenosti, poctivosti a odpovědnosti;
- striktně respektuje všechny zákony, tradice a kulturu zemí a destinací, ve kterých realizuje své podnikatelské záměry;
- dbát aby nabízené a realizované služby klientům byly na vysoké kvalitativní úrovni a odpovídaly parametrům a požadavkům obsažených v národních a mezinárodních normách nebo předpisech;
- dbá důsledného plnění svých povinností vyplývajících z realizovaných služeb ve stanovených nebo dohodnutých termínech;
veškeré informace obchodních partnerů považuje společnost (DaZ) za důvěrné.